Czy muszę się zarejestrować, żeby dodać zespół?
Rejestracja odbywa się automatycznie podczas dodawania zespołu do katalogu. Po kliknięciu „DODAJ ZESPÓŁ” należy wprowadzić do formularza wszystkie wymagane informacje, m.in. adres email i hasło konta. Po wysłaniu formularza, na podany adres email konta zostanie wysłany link z kodem aktywacyjnym. Po kliknięciu w link konto staje się aktywne - zespół pojawi się w katalogu i można się zalogować w celu edycji danych o zespole.
Dlaczego zespół nie pojawił się w katalogu po wysłaniu formularza?
Jeżeli wszystkie dane zostały poprawnie wprowadzone i formularz został wysłany z komunikatem o sukcesie należy aktywować swoje konto. Na podany adres email konta wysłany został link z kodem aktywacyjnym. Należy w niego kliknąć. Od tej pory konto jest aktywne i zespół powinien pojawić się w katalogu. Można się zalogować i edytować wszelkie dane zespołu. Jeżeli email nie dotrze w ciągu kilku minut od wysłania formularza należy sprawdzić folder SPAM i inne foldery w swojej skrzynce odbiorczej.
Nie mogę przejść do następnego kroku w formularzu.
Aby przejść do następnego kroku w formularzu należy prawidłowo wypełnić wszystkie wymagane pola. Najczęstszym powodem niepowodzenia jest zły format lub rozmiar zdjęć. Zdjęcia powinny być w formacie JPG i rozmiar pojedynczego zdjęcia nie powinien przekraczać 1MB. Jeżeli posiadane zdjęcia nie spełniają tych wymagań należy je zmniejszyć i zmienić format używając jakiegokolwiek programu do obróbki zdjęć – np. „Paint” lub internetowo – np. zmniejszacz.pl
Po dodaniu zespołu nie widać ilości jego polubień na facebooku.
Jeżeli zespół posiada swoją stronę na portalu facebook i jej adres został podany w formularzu, to system automatycznie pobierze ilość polubień strony i wyświetli ją w podstawowych informacjach o zespole w przeciągu 24 godzin. Warunkiem jest podanie poprawnego adresu strony na facebooku. Nie są brane pod uwagę konta prywatne, z których można zapraszać znajomych – należy posiadać stronę.
Informacje na temat zakładania strony na facebooku: facebook.com/help
Ilość lajków zespołu w katalogu nagle przestała się wyświetlać i zespół jest na ostatnich pozycjach.
Przyczyną może być zmiana przez użytkownika adresu strony zespołu na facebooku. Jeżeli adres jest poprawny, a ilość polubień nadal się nie wyświetla lub jest błędna należy skontaktować się z nami (kontakt.zespolywesele@gmail.com).
Drugą przyczyną może być drastyczny przyrost ilości polubień w stosunku do poprzednich okresów. System automatycznie wychwytuje aktywność, która może być spowodowana np. „kupowaniem lajków” na dużą skalę. W takim przypadku zespół zostaje zdegradowany na ostatnie pozycje w katalogu i nie ma możliwości przywrócenia go do pierwotnej pozycji.
Od czego zależy pozycja zespołu w katalogu?
Pozycja zespołu w katalogu zależy wyłącznie od ilości polubień strony zespołu na portalu facebook. Jest to naszym zdaniem najbardziej rzetelny wskaźnik, który informuje o popularności i aktywności zespołu. Każdy adres strony na facebooku jest dokładnie sprawdzany i jeżeli istnieje podejrzenie o fikcyjne konto, kupowanie lajków lub inne niedozwolone aktywności zespół jest degradowany na ostatnią pozycję w katalogu.
Czy zespół nieposiadający strony na facebooku może być dodany do katalogu?
Jak najbardziej. Jego pozycja w katalogu będzie niższa od pozycji zespołów posiadających stronę na facebooku ale pozostałe funkcjonalności pozostaną takie same.
Czy ilość polubień strony zespołu na facebooku jest aktualizowana w katalogu?
Tak. Co kilka dni system automatycznie aktualizuje ilość polubień zespołu na facebooku i wyświetla zespoły według aktualnych danych.
Inny problem?
W razie problemów, które nie zostały omówione powyżej zachęcamy do kontaktu mailowego: kontakt.zespolywesele@gmail.com