Najczęściej zadawane pytania i problemy


Czy muszę się zarejestrować, żeby dodać zespół?
Rejestracja odbywa się automatycznie podczas dodawania zespołu do katalogu. Po kliknięciu „DODAJ ZESPÓŁ” należy wprowadzić do formularza wszystkie wymagane informacje, m.in. adres email i hasło konta. Po wysłaniu formularza, na podany adres email konta zostanie wysłany link z kodem aktywacyjnym. Po kliknięciu w link konto staje się aktywne - zespół pojawi się w katalogu i można się zalogować w celu edycji danych o zespole.

Dlaczego zespół nie pojawił się w katalogu po wysłaniu formularza?
Jeżeli wszystkie dane zostały poprawnie wprowadzone i formularz został wysłany z komunikatem o sukcesie należy aktywować swoje konto. Na podany adres email konta wysłany został link z kodem aktywacyjnym. Należy w niego kliknąć. Od tej pory konto jest aktywne i zespół powinien pojawić się w katalogu. Można się zalogować i edytować wszelkie dane zespołu. Jeżeli email nie dotrze w ciągu kilku minut od wysłania formularza należy sprawdzić folder SPAM i inne foldery w swojej skrzynce odbiorczej.

Nie mogę przejść do następnego kroku w formularzu.
Aby przejść do następnego kroku w formularzu należy prawidłowo wypełnić wszystkie wymagane pola. Najczęstszym powodem niepowodzenia jest zły format lub rozmiar zdjęć. Zdjęcia powinny być w formacie JPG i rozmiar pojedynczego zdjęcia nie powinien przekraczać 1MB. Jeżeli posiadane zdjęcia nie spełniają tych wymagań należy je zmniejszyć i zmienić format używając jakiegokolwiek programu do obróbki zdjęć – np. „Paint” lub internetowo – np. zmniejszacz.pl

Po dodaniu zespołu nie widać ilości jego polubień na facebooku.
Jeżeli zespół posiada swoją stronę na portalu facebook i jej adres został podany w formularzu, to system automatycznie pobierze ilość polubień strony i wyświetli ją w podstawowych informacjach o zespole w przeciągu 24 godzin. Warunkiem jest podanie poprawnego adresu strony na facebooku. Nie są brane pod uwagę konta prywatne, z których można zapraszać znajomych – należy posiadać stronę. Informacje na temat zakładania strony na facebooku: facebook.com/help

Ilość lajków zespołu w katalogu nagle przestała się wyświetlać i zespół jest na ostatnich pozycjach.
Przyczyną może być zmiana przez użytkownika adresu strony zespołu na facebooku. Jeżeli adres jest poprawny, a ilość polubień nadal się nie wyświetla lub jest błędna należy skontaktować się z nami (kontakt.zespolywesele@gmail.com). Drugą przyczyną może być drastyczny przyrost ilości polubień w stosunku do poprzednich okresów. System automatycznie wychwytuje aktywność, która może być spowodowana np. „kupowaniem lajków” na dużą skalę. W takim przypadku zespół zostaje zdegradowany na ostatnie pozycje w katalogu i nie ma możliwości przywrócenia go do pierwotnej pozycji.

Od czego zależy pozycja zespołu w katalogu?
Pozycja zespołu w katalogu zależy wyłącznie od ilości polubień strony zespołu na portalu facebook. Jest to naszym zdaniem najbardziej rzetelny wskaźnik, który informuje o popularności i aktywności zespołu. Każdy adres strony na facebooku jest dokładnie sprawdzany i jeżeli istnieje podejrzenie o fikcyjne konto, kupowanie lajków lub inne niedozwolone aktywności zespół jest degradowany na ostatnią pozycję w katalogu.

Czy zespół nieposiadający strony na facebooku może być dodany do katalogu?
Jak najbardziej. Jego pozycja w katalogu będzie niższa od pozycji zespołów posiadających stronę na facebooku ale pozostałe funkcjonalności pozostaną takie same.

Czy ilość polubień strony zespołu na facebooku jest aktualizowana w katalogu?
Tak. Co kilka dni system automatycznie aktualizuje ilość polubień zespołu na facebooku i wyświetla zespoły według aktualnych danych.

Inny problem?
W razie problemów, które nie zostały omówione powyżej zachęcamy do kontaktu mailowego: kontakt.zespolywesele@gmail.com